Tuesday, May 19, 2009

My new hobby

So this is my new hobby. and this is why i boght mettal whires a few days ago:

mettal whires+fabric scraps+ thred+ needdle felt makes perfect!

באיחור שלא מתקבל על הדעת! את זה עשיתי גם לאתגר בקומונה של ענת ושלי וגם לכבוד חברתי הטובה, ענבל, הציירת המוכשרת והגאונה בטירוף! שלה אני חייבת הרבה דברים עבודת יד בגלל שהיא נתנה לי 5 ציורים אלוהיים שלה. ואני עכשיו חייבת לה בכיף! או יותר נכון, רוצה לתת לתינוקת הקטנה שלה שתיוולד אחרי התינוק שלי. {מין שוחד כזה לאמא שתיתן את הבת שלה לאחד הבנים החתיכים שלי} :-)


אז הינה האתגר שענת העלתה לקומונה. אני חייבת להודות שממש נאבקתי עם האתגר הזה. אני לא יודעת למה אבל היה לי ממש קשה לחשוב בצבעים האלו... כאילו כל מה שהראש שלי חושב כרגע זה על שילובים עם לבן לבן לבן... ואז פתאום יש אתגר עם שילוב צבעים חזק ודווקא צבעים שהרבה בנות מתות על השילוב שלהם יחד: של ורוד, ירוק ,שחור, צהוב... כאילו זה צבעים שרואים אותם הרבה יחד והרבה בקיץ! אבל לא יודעת למה... היה לי אישית קשה לחשוב על הצבעים האלו..



אני כרגע מתחילה לחלום בלבן... נראה מה יצא מזה בהמשך {הרבה מתוכנן כבר:-)}




ואת זה יצרתי בהשראת האתגר ומיועד לענבל:



ובהמשך, הינה המובייל שעשיתי לאלכס. חישוק ברזל משולב ב fabric scraps וכמובן ליבוד במחט..

וזה על אותו עיקרון רק מיועד לעילאי:



וזהו! אכן, יום יפה בחוץ! ויש עוד דברים שאני כרגע מכינה מהחוטי ברזל האלו...


תמונות יהיו בהמשך...

No comments: